• Waterland Handbal Cup

HV Vido en HV Kras/Volendam organiseren voor het tweede jaar op rij het Waterland Handbal Cup Toernooi; een (speed) handbaltoernooi voor de F- en E-jeugd uit de regio. Zaterdag 19 oktober van 9:00 tot 17:30 uur nemen de teams het tegen elkaar op. Het toernooi vindt dit jaar plaats in Sporthal De Opperdam in Volendam.

Beide verenigingen willen het handbal graag promoten om zo meer jeugdleden aan te trekken. Kinderen zijn van harte welkom om langs te komen en te kijken of handbal iets voor hen is.

De wedstrijden voor de F-jeugd staan in het teken van speed handbal. Dit is snel handbal op een klein handbalveld. Alles gaat hier om snelheid en behendigheid.

De E-jeugd gaat in de vorm van een clinic ook kennismaken met het speed handbal. Daarna speelt de E-jeugd een toernooi tegen teams van hetzelfde niveau.

Plezier staat daarbij voorop!

Inschrijven
    Inschrijven kan tot en met zondag 6 oktober door middel van onderstaand inschrijfformulier. Wij vragen een kleine bijdrage van 5 euro per team voor de organisatie.

De insteek is plezier. Het liefst zien wij gemengde jongens/meiden teams.
    De F-jeugd speelt met 4 tegen 4. Een team van 5-6 spelers is genoeg voor de inschrijving.
    De E-jeugd speelt 6 tegen 6. Een team van 8-9 spelers is genoeg voor de inschrijving.

Zijn er niet genoeg leden voor een team? Vul de teams gerust aan met vriendjes en vriendinnetjes. Zij kunnen op deze manier kennis maken met de sport en ontdekken of zij willen gaan handballen.

Voor vragen, stuur een mail naar waterlandhandbalcup@gmail.com