• Schoolhandbaltoernooi

Elk jaar organiseert Handbalvereniging Vido het ‘Rabobank Jan Copier Schoolhandbaltoernooi’. Een leuk handbaltoernooi voor leerlingen van de basisscholen in Purmerend.

Voor welke groepen is het schoolhandbaltoernooi?
    De volgende groepen mogen deelnemen:

• gemengd groep 3/4
    • gemengd groep 5
    • meisjes groep 6/7
    • jongens groep 6/7
    • meisjes groep 8
    • jongens groep 8.

Wanneer vindt het schoolhandbaltoernooi plaats?
    Het toernooi vindt in mei/juni plaats.
    De uitnodiging voor deelname aan het schoolhandbaltoernooi versturen wij naar de basisscholen in Purmerend.

Het schoolhandbaltoernooi wordt gespeeld op Sportpark De Dop.
    Ons adres is: Van IJsendijkstraat 62, 1442 CR Purmerend
    .

Vragen over het toernooi of alvast oefenen
    Wilt u met de kinderen oefenen, dan stelt Handbalvereniging Vido graag haar accommodatie beschikbaar. In principe zijn onze velden op woensdag van 13.00 – 17.00 uur beschikbaar.

Om te oefenen op onze velden kunt u een afspraak maken met Ellen Broer, telefoonnummer 06-22637871.
    Heeft u vragen over het schoolhandbaltoernooi, neem dan contact op met Marijke Distel, mail naar schoolhandbal@hvvido.nl

• Spelregels schoolhandbaltoernooi

Weet je niet exact wat de handbalregels zijn? Wij hebben de handbalregels, waarnaar de scheidsrechters tijdens het schoolhandbaltoernooi kijken, op een rij gezet. Ook is er een reglement. Wij hopen dat dit zal helpen bij de voorbereiding op het schoolhandbaltoernooi én een bijdrage zal zijn voor een goed verloop van het toernooi.