• Jeugdactiviteiten

• De Activiteiten Commissie organiseert elk jaar leuke activiteiten binnen de vereniging.
    Voorbeelden van activiteiten zijn:

Welp van de week
    De Welp van de week mag bij de thuiswedstrijd van Dames 1/Heren 1 meelopen. Van de warming-up tot en met de wedstrijdbespreking. Als Welp van de week ga je het allemaal meemaken.

Jeugdkamp
    Elke jaar wordt er door de Activiteiten Commissie een spetterend jeugdkamp georganiseerd!

Sinterklaas
    Tijdens het jaarlijkse sinterklaasfeest in de kantine brengt de Goedheiligman steevast een bezoek aan de jeugd. De kinderen worden in groepjes verdeeld en spelen verschillende spelletjes. Elk groepje brengt ook een bezoek aan Sinterklaas. Zo hebben de kinderen alle tijd om de Sint allerlei verhalen te vertellen en vragen te beantwoorden.

Paasfeest
    Paaseieren zoeken op en rond de Vido-velden met de jongste jeugd blijft toch een gezellige activiteit. Uiteraard zal een bezoek van de paashaas hier niet ontbreken.

• Jeugdkamp 2019