• Grote Clubactie

Ieder jaar doet Vido mee aan de Grote Clubactie, hierbij gaan alle jeugdleden op pad en proberen ze zoveel mogelijk loten te verkopen.

Door mee te doen aan de Grote Clubactie kun je Vido enorm helpen, maar liefst 80% van de opbrengst gaat rechtstreeks naar de clubkas. Dit geld wordt vervolgens weer gestoken in het verbeteren van onze mooie club.

Mooie prijzen
    Voor zowel de kopers- als verkopers vallen er mooie prijzen te winnen. Wanneer je een lot koopt maak je kans op een aantal fantastische prijzen, waaronder de grote hoofdprijs van €100.000,-.
    Lotenverkopers maken ook kans op een mooie beloning voor hun bijdrage. Hoe meer loten je verkoopt, des te mooier de prijzen worden. Zo kun je bijvoorbeeld een gloednieuwe bal winnen of maak je kans op een rugtas van Hummel. Als team valt er ook een mooie prijs te winnen. Het team dat de meeste loten verkoopt wordt beloond met een gezellig teamuitje.

Dus koop een lot/verkoop zoveel mogelijk loten, maak kans op één van de prachtige prijzen en steun Vido!

Meer informatie over de Grote Clubactie