• Gedragsregels

Sport levert prachtige momenten op en sport is leuk om te doen! Maar die mooie emoties die bij sport horen, kunnen ook omslaan in onsportief of ongewenst gedrag.

Iedereen kent de voorbeelden wel: de sporter die te agressief speelt, de scheidsrechter die belaagd wordt, klagende ouders en de bestuurder die niet durft in te grijpen.

Waarom huisregels en gedragsregels?
    Wij willen dat iedereen de sport op een zo leuk en sportief mogelijke manier kan uitoefenen. Daarom hebben wij huisregels en gedragsregels opgesteld. De huisregels gelden voor onze leden. De gedragsregels zijn voor zowel de leden, ouders van leden en voor de bezoekers van onze vereniging.

Door lid te worden van HV VIDO verklaart u automatisch van deze regels op de hoogte te zijn en deze te onderschrijven. Voor jeugdleden geldt dit voor de ouders van desbetreffende jeugdleden.